czwartek, 7 lipca 2011

Znowu problemy techniczne w starej szafie : (((

Znowu mi starą szafę na wirtualnej coś ( ktoś ? ) przyblokowało ...
Już w nocy próbowałam wejść na swoją stronę - a tu czarno i napis " brak wpisów na bloogu "
Klikam jeszcze raz otwiera się strona nowych wpisów ale tylko dla mnie - biorę na podgląd ...dupa !

Właściwie to powinnam już dawno uciec z tamtej szafy i pisać tutaj - ale jakoś mi szkoda tamtych opisanych po mojemu dni - z infantylną czerwoną różą ...
Poza tym myślę, że czytelnicy polubili też ten " ciemny kącik" szeptany. Bo tam jakoś tak bardziej intymnie niż tu - pomimo że tu sprawnie i nowocześnie ( i błędy poprawia)  : ))))


A może tu zmienimy skórkę ? Najchętniej sama bym ją zaprojektowała - ale nie umiem : (((

Panowie od blokowania " groźnych i naruszających " wpisów pomoglibyście -zamiast zamykać i utrudniać.

Panie znikający W... niech Pan się w końcu przyda szafie !  : )))) ... będę wdzięczna !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz