sobota, 9 kwietnia 2011

Tablica przyjaźni ... i "mr. Absent minded"

Wiadomość z ostatniej chwili -


W NOCY PRZED DZISIEJSZĄ UROCZYSTOŚCIĄ TABLICA, KTÓRA UMOCOWANA ZOSTAŁA PÓŁ ROKU TEMU NA KAMIENIU UPAMIĘTNIAJĄCYM KATASTROFĘ W SMOLEŃSKU - ZOSTAŁA ZMIENIONA ! Zastąpiono ją lakoniczną informacją o katastrofie lotniczej...

Dlaczego mnie to nie dziwi ? ...ano dlatego, że przeżyłam już sporo lat w Polsce, sporo widziałam i słyszałam na temat miłości braci Rosjan do nas ... więcej - kończyłam szkołę z wykładowym językiem rosyjskim i najlepiej wiem jak fałszywa jest to miłość ! Znam też świetnie metody sprawowania władzy w Rosji  - dążenie do podporządkowania sobie krajów ościennych a jak się i da to reszty ! ( Oni nawet Amerykanów traktują jak debili. Tylko ciekaw dlaczego tak się zbroją ? )

I właśnie dlatego NIE WIERZĘ w zbiegi okoliczności ....dziwne śmierci, przypadkowe zderzenia samochodów, ataki serca i nagłe zgony dziennikarzy wolnego słowa ... nie wierzę też w szczerą miłość prostego narodu - suto zakrapianą wódką ...

Dziś rano słyszałam wywiad z megalomanem i zmanierowanym aktorzyną Olbrychskim, który z powodu obsadzenia go przez wieszczy filmowych w rolach polskich patriotów - uwierzył, że takim patriotą jest , a z powodu wychlanych z braćmi hektolitrów wódy rości sobie prawo do kształtowania opinii publicznej na temat polsko - ruskiej miłości.
 

Miałam nieprzyjemność poznać tego pana osobiście. Oczywiście wracał z Moskwy ( to jego ulubiony kierunek) - oczywiście uchlany, oczywiście niegrzeczny i pewny siebie wykłócał się o palenie w samolocie. Brzydki, mały piegowaty gnom z manierą bohatera narodowego...

Pytam się dlaczego właśnie takich ludzi pokazują media - dlaczego kształtują opinię młodzieży, która nie pamięta czasów socjalistycznego prania mózgu i tej całej przyjacielskiej ściemy ruskiej.... ?!

Ludzie obecna Rosja - to ten sam Związek Radziecki - tylko inaczej nazwany !

TE SAME ZASADY, TEN SAM STYL SPRAWOWANIA WŁADZY, TEN SAM TERROR I MANIPULOWANIE LUDŹMI, TE SAME SŁUŻBY I TE SAME CELE !!! 

A głupim polaczkom rzuci się na żer jakieś miłe słówko, puści się film o Katyniu a nawet da się nagrodę Wajdzie  ( który też uwierzył że jest wieszczem  - oj, jak ci ludzie się brzydko starzeją ) .... o filmie wszyscy zapomną po pół roku .... TABLICA ZOSTANIE ...


...  kiedy my to w końcu zrozumiemy ?


I jeszcze jedno : NIE MAM NIC DO ZWYKŁYCH ROSJAN ...NIE MAM NIC DO ZWYKŁYCH ŻYDÓW.... NIE MAM NIC DO ZWYKŁYCH NIEMCÓW... MURZYNÓW....ARABÓW ....
ale na Boga - TO NIE ONI MAJĄ WPŁYW NA LOSY ŚWIATA !!!

Na losy świata ma wpływ wielka polityka, decydenci, grupy ludzi, lobby i lobbyści i pokręceni wariaci ogarnięci manią władzy .... I TO ICH SIĘ BOJĘ !

Zgadzając się ze spokojem na wszystko co nam chcą narzucać w imię miłości - jesteśmy bandą baranów prowadzonych na rzeź. Polityka to twarda gra - nie da się w niej w imię populistycznych hasełek o miłości i luzie - nic wygrać i nic ugrać ...można natomiast stracić bardzo dużo ....

Technika uników jakie stosuje nasz papierowy rządzik ( na Tuska w Brukseli mówią podobno " mr. Absent" - czyli pan nieobecny ) ....nie prowadzi do niczego, tylko do utraty wiarygodności naszego kraju. Zgadzanie się na wszystko prowadzi do oddania wszystkiego....

Ja rozumiem że Tusk przed wyborami  boi o stołek , ja rozumiem że Komorowski boi się postawić Rosjanom ( i najchętniej wysłałby wszędzie żonę) ja rozumiem , że generalnie panowie z tego rządu boja się własnego Narodu i zrobią WSZYSTKO - żeby pozostać przy korycie i chrumkać dalej ....ale czy nasz kraj stać na taką politykę zagraniczną i wewnętrzną ....?


"absent-minded" - podobne tłumaczenia na polski

absent {przym.}nieobecny {przym. m.}

narrow-minded {przym.}ograniczony {przym. m.}
narrow-minded {przym.}ciasny {przym. m.}
simple-minded {przym.}prostoduszny {przym. m.}
bloody-minded {przym.}upierdliwy {przym. m.}
absent-mindedly {przysł.}w roztargnieniu {przysł.}
one-track-minded {przym.} [pej.]monotematyczny (osoba) {przym. m.} [pej.]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz