czwartek, 27 stycznia 2011

Zniechęcanie przez mnożenie trudności ...








Łagodny jak łowiecka...potulny jak baranek ...jest ten nasz Bronisław Kotylion.

Kocha wszystkich , zupełnie tak, jak Donald Dobrotliwy. 

Oddaje bez walki, poddaje się wszystkim ... poddańczo kładzie na grzbiet ...pochyla byczy kark - zupełnie jak pierwsi  chrześcijanie  przed  lwami na arenach i to zanim jeszcze lew zaryczy ...

I mądry jaki jest ...i przewidujący jaki ...i dalekowzroczny ...

Dziś w przemówieniu wygłoszonym w Oświęcimiu – ani razu nie użył określenia  „ Niemcy”- taki subtelny !!!  

 W załączonym filmie ze spotkania z Moniką Olejnik w „kropce nad I” – nie mówi broń Boże o winie  Rosjan w katastrofie smoleńskiej , tylko twierdzi że stosowali oni , cyt: „ Zniechęcanie przez mnożenie trudności”

To się dopiero nazywa język dyplomacji. Z całą pewnością należy mu się za to Order Kotyliona, lub co najmniej Orła Białego, którym to orderem ostatnio dysponuje szczodrze !

A mądrość naszego Bronisława Kotyliona – równa jest prawie Lechowi - pierwszemu z mędrców w Radzie Mędrców.

Rad Radzio Radzie - a Kotylion się kładzie ....  Chyba się położę bo mi się język plącze : ))))

Filmik, który dla Was znalazłam i powyżej załączyłam natchnął mnie optymizmem i uspokoił...Mamy wyważony Rząd, który z całą pewnością niczym nie da się sprowokować - nawet umieszczeniem rakiet wycelowanych w nasz piękny kraj ....NICZYM !

COŚ NAM NA GŁOWY LECI , A MY MÓWIMY, ŻE DESZCZ PADA ...

A ja widocznie jestem wariatką i moherowa histeryczką, bo czuję się tak, jakby mój kraj w ogóle nie miał rządu ... jak byśmy byli zostawieni sami sobie , bez władz które bronią naszych interesów ...
Widocznie jesteśmy gorsi od innych nacji ...cholera, znów te kompleksy ! 
Ale czego można się spodziewać po starej post-socjalistycznej babie ?!


 Dobranoc !


Kolorowych i spokojnych snów Narodzie  ...  Rząd czuwa ! ( a o emeryturach, gospodarce, lekach refundowanych itd...to już nawet nie chce mi się pisać – w końcu sami słyszycie w wiadomościach )


Ps: Posłuchajcie w skupieniu argumentów Miłościwie Nam Panującego Bronisława !


                                                              Wasza zakompleksiona @




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz