sobota, 19 lutego 2011

KUMULACJA

Witajcie sobotnio !

To jakieś przekleństwo - ta robota w sobotę !
Zawsze mnie coś dopadnie - jak nie  sprzątanie - to inna fucha...
Dziś jak w totolotku KUMULACJA !

Mało tego, że pralka mruczy od rana i kotłuje monotonnie trzeci wsad ręczników i pościeli - to jeszcze nie odchodzę od komputera .....Jezu ! czy ta robota to musi tak do mnie ....? nie mogłaby do sąsiadki ?

Wczoraj zadzwoniła moja producentka - i zamówiła na poniedziałek dwa - słownie DWA a scenariusze do naszego serialu " zaczarowane okno". Sprawa kisi się od trzech lat. Jeszcze za starej władzy złożyłyśmy projekt bajek do Instytutu Sztuki Filmowej i do telewizji . Projekt dostał dofinansowanie 75% z instytutu ( byłam bardzo z tego dumna) Telewizja też była skłonna dać resztę. Już był wybrany reżyser, trwały castingi dla dzieci itd...itd...
Niestety PO wyborach zmieniła się władza w telewizji ...a nowe poj....bane kierowniczki zmieniły zdanie - albo opcję ...i dupa !
Szczęśliwie producentka okazała świętą cierpliwość i walczy ....walczy....walczy ...
Te dwa dzisiejsze nowe scenariusze to ostatni akt walki - albo zginiemy, albo nakręcimy ...
Rzygam już własnymi bajkami !!!  ....Tak , tak nie przesłyszeliście się ....mdli mnie od pisania ...

ALE WAS KOCHAM !  - i nawet te mdłości nie zmuszą mnie żeby w taki dzionek zamilknąć w szafie ...
piszę więc do was króciutko i przesyłam Wam sobotnią milutką bajkowa piosenkę. Właśnie tak miały być realizowane moje bajki - Serial w którym grają aktorzy i postaci animowane : )))   miłe prawda ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz