sobota, 19 lutego 2011

PORTRET KREDKĄ RYSOWANY ....

PORTRET KREDKĄ RYSOWANY ...

sobota, 19 lutego 2011 22:58


Robiliście sobie kiedyś sami zdjęcie ?

Trudno, prawda ? Trzymać aparat przed sobą i pstrykać, albo nastawiać samowyzwalacz i biec na miejsce żeby sie ustawić ...
Nie ma mi kto robić zdjęć ....dlatego muszę sobie radzić sama ...
Właśnie wczoraj zrobiłam sobie sesję przy stole w jadalni ...
Światło morowe - no i ciągle podobna pozycja, bo ręka za krótka ...



 


Jak ostrość i naświetlenie wyszło dobrze - to ja wyglądam jak małpa ... kiedy ja ciut lepiej od małpy - to ostrość kiepska.




 A jednak pokażę wam efekty mojej pracy, bo zawsze lepiej wiedziec z kim się gada ...a nie tak jak niektórzy na facebooku - jedno oko ( może własne - albo jakaś japońska rozdziapa...albo awatar ...albo tyłem ... )

A w końcu nasza twarz świadczy o naszej szczerości, uczciwości ...

Trafiłam nawet na jakąś książkę napisaną przez Chińczyka - o znaczeniu naszych rysów twarzy i mozliwości określenia z nich naszego charakteru, skłonności, chorób ....ciekawe !

A wszystkim lubiacym portrety malowane polecam zabawę w przerabianie zdjęć na obrazki malowane akwarela, lub kredkami ...

Bardzo mi sie ta zabawa podoba - dlatego regularnie przerabiam moje zdjęcia na obrazki .
Załaczam wczorajszą próbkę .

Najpierw zdjęcie oryginalne - a potem przerobione na szkic kolorowa kredką i pastelami ....fajne , nie ? 

To szkic kolorowa foto - kredką :




Chętnie bym tez się nauczyła tricków w fotoshobie, bo to i wyciągnąć się da i "odzmarszczyć" - na razie jednak nie umiem tego robić, zresztą to chyba jakiś inny specjalny program którego nie mam ... więc przerabiam tylko na obrazki to co się da ...
Muszę się w końcu zrelaksować od tego pisania scenariuszy - BO JUŻ MI MÓZG PARUJE ! 


                                                                                                 Buziaki !

TO zdjęcie - ORYGINAŁ :




A TO KOPIA ( KREDKI - PASTELE )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz