poniedziałek, 14 lutego 2011

Ząb mądrości i słoniowe ucho ....

No i już po Walentynkach ....

Mam nadzieję, że minęły Wam  milutko, cieplutko, romantycznie ...

Niestety o swoich Walentynkach nie mogę powiedzieć nic dobrego  : (((

W nocy rozbolał mnie ząb ... nie, nie mądrości ...te już dawno straciłam, bo mi rosły aż cztery na raz - taka miałam być mądra ... Stomatolodzy jednak uważali inaczej  - i usunęli mi wszystkie cztery bo nie mieściły się w szczęce. Dlatego pewnie popełniam tyle życiowych błędów - wiadomo !

Rano ból stał się tak nieznośny , że wylądowałam u  dentysty. Pani doktor znieczuliła, bo bez znieczulenia nie dałam się jej dotknąć do tego obolałego kła ... potem rozwierciła i pokręciła głową ...zgorzel ! - powiedziała autorytatywnie i zatruła ząb. Kiedy znieczulenie przestało działać i moja twarz  przestała wyglądać jak po porażeniu czy wylewie - to zrobiło się popołudnie...

Niestety z końcem działania znieczulenia wrócił ból głowy ...i w końcu przespałam cały wieczór ...obudziłam sie na finał polskiej piosenki która ma reprezentować nasz kraj na festiwalu Eurowizji ....

.... kiedy posłuchałam tej dum-dumki którą wybrali moi rodacy za pomocą głosowania ... rozbolały mnie od razu wszystkie zęby !!!!

Jakaś rąbanka bez melodii  śpiewana przez brykającą w długaśnych czarnych botkach do połowy masywnego uda kobitkę - wyglądającą jak skrzyżowanie dziewczyny mafioza z Wołomina z Rumunką na drodze do Ząbek ................

Ludzie - takimi utworami się nie podbija Europy ! Czy naprawdę jedynym co chcemy eksportować są polskie dzieweczki, disco-polo i wóda ?

..... znowu nie mamy szans żeby zająć w tym konkursie jakieś znaczące miejsce ...

CZY TYM MOIM RODAKOM TO SŁOŃ NA UCHO NASTĄPIŁ ?! .... a w oko napluł z wielkiej słoniowej trąby ?!  ....  MASAKRA  !



                                           a może to ja nie mam słuchu   : ((((



                                                      Wasza  obolała @ bez ósemek !  .....ech ....idę spać !



..............................................................................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz